Monday, June 23, 2014

In my closet - Longchamp Culte

Αυτή η τσάντα είναι μια από τις πιο αγαπημένες μου και μια από τις πρώτες στη συλλογή μου. Την ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που την αντίκρυσα στη βιτρίνα της Longchamp. Δεν ήταν απλώς το σχέδιο, αλλά και το συγκεκριμένο χρώμα που την έκαναν να φαίνεται σαν ένα πολυπόθητο αντικείμενο στα μάτια μου για πολλές εβδομάδες. Μέχρι που το αποφάσισα και την έκανα δική μου! :)

Longchamp Culte in indigo detail

H Longchamp Culte είναι μια καθαρόαιμη tote. Έχει πολύ ικανοποιητικό μέγεθος, αρκετά μεγάλα χερούλια, είναι ανοιχτή από πάνω (κλείνει μόνο με ένα μαγνητικό clip) και είναι ιδανική τσάντα για να κρατήσεις στη δουλειά ή στα ψώνια. Είναι κατασκευασμένη από ένα πολύ μαλακό calf skin που έχει μια ειδική επεξεργασία για να δείχνει glossy. Δεν είναι λουστρίνι παρόλλο που στις φωτό φαίνεται αρκετά γυαλιστερή. Είναι μια από τις πιο ελαφριές τσάντες που έχω.


Longchamp medium Culte in Blue Indigo

Διαθέτει μια πολύ μεγάλη τσέπη μπροστά, για αντικείμενα πρώτης ζήτησης, η οποία κλείνει επίσης με ένα μαγνητικό clip. H τσάντα διαθέτει και ένα όμορφο κοκκάλινο latch, για να κλείνει με περισσότερη ασφάλεια, που η Longchamp αποκαλεί the bamboo closure γιατί μοιάζει με κομμάτι από κορμό bamboo. Εμένα μου θυμίζει λίγο τα 'walrus teeth' buttons του κλασσικού duffle coat (γνωστoύ και ως μπουφάν μοντγκόμερυ). Όπως και να έχει, είναι όμορφο και χρηστικό και η Longchamp έχει χρησιμοποιήσει αυτή την ιδέα σε πολλές τσάντες της.


Longchamp Culte bamboo closure

Είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε τα πλαϊνά της να είναι φαρδιά για να διπλώνουν και να κλείνουν με clips ή να μένουν ανοιχτά αν χρειάζεσαι περισσότερο χώρο. Κλειστή δείχνει πιο σοβαρή και συμμαζεμένη, ενώ ανοιχτή έχει μια πιο χαλαρή όψη και χωράει σαφώς περισσότερα πράγματα.





Εσωτερικά έχει ένα ενιαίο compartment το οποίο διαθέτει μια κρυφή τσέπη μέσα στη φόδρα, που κλείνει με φερμουάρ. Ο χώρος είναι τόσο μεγάλος που μπορεί να χωρέσει όλα τα πράγματα που θέλεις να βάλεις μέσα, ακόμα και ένα πολύ μεγάλο και γεμάτο νεσεσέρ. Προσωπικά προτιμώ τους ενιαίους χώρους από τα χωρίσματα γιατί συνηθίζω να τοποθετώ τα πράγματα μέσα στις δικές τους ξεχωριστές και διακριτές θήκες (πχ. γυαλιά ηλίου, γυαλιά όρασης, πορτοφόλια, νεσεσέρ κλπ). Οπότε η συγκεκριμένη τσάντα πληρεί τις προδιαγραφές μου στο έπακρο.


 
H εσωτερική φόδρα της τσάντας είναι στο ίδιο χρώμα με το δέρμα, με εγχάρακτο το λογότυπο του οίκου σε όλο την έκτασή της και είναι ένα πολύ καλής ποιότητας σατινέ ύφασμα που έχει άψογη εφαρμογή πάνω στο δέρμα. Επίσης διαθέτει ένα εσωτερικό λουρί με clip για κλειδιά.



Εγώ την προτίμησα στο υπέροχο blue indigo που βλέπεις, όπως πολύ χαρακτηριστικά το αποκαλεί η Longchamp. Βέβαια η τσάντα είναι δίχρωμη. Αλλά το blue indigo κυριαρχεί. Ενώ το πάρα πολύ σκούρο καφέ, που βρίσκεται στα πλαϊνά της και στα χερούλια *όχι δεν είναι μαύρο* τονίζει και να αναδεικνύει ακόμα καλύτερα  την όμορφη αυτή μπλε απόχρωση.


Η Culte είναι ένα σχέδιο που ο οίκος Longchamp λάνσαρε το 2009 με την Spring/Summer συλλογή του και δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον. Είχε διατεθεί σε ακόμα δύο χρώματα: ένα ζαχαρί και ένα ταμπά. Νομίζω ότι αντικαταστάτης της Culte είναι η Roseau αν και η Longchamp δεν έχει δηλώσει ποτέ κάτι τέτοιο. Το σχέδιο της Roseau tote μοιάζει πολύ με την Culte, αν και έχει με κάποιες σημαντικές διαφορές. Όμως πρέπει να παραδεχτείς ότι η Culte είναι πολύ ομορφότερη.


Η Culte κυκλοφόρησε σε δύο μεγέθη: medium και large. Εγώ προτίμησα το medium τότε και μέχρι σήμερα δεν το έχω μετανιώσει.

Είναι μια υπέροχη τσάνταεξαιρετικής κατασκευής και ποιότητας. Παρόλο που είναι πλέον 5 ετών και είναι πολύ χρησιμοποιημένη, μοιάζει σαν καινούρια. Δεν έχει πάνω της την παραμικρή φθορά.  Και αυτό δεν οφείλεται μόνο στην μεγάλη προσοχή μου, που έτσι κι αλλιώς δίνω σε όλες τις τσάντες μου, αλλά στην άριστη ποιότητα της Longchamp.

:)

Fun fact: Το εσωτερικό λουράκι για κλειδιά είναι ένα πολύ χρήσιμο add on σε μια τσάντα και πάντα επιδιώκω να αγοράζω τσάντες που διαθέτουν ένα! Περιέργως όμως δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ και μονίμως καταλλήγω να ψάχνω τα κλειδιά μου. :)
Not so fun fact: Το bamboo closure, αν και όμορφο, είναι κάπως βαρύ. Αν δεν είναι "μανταλωμένο" και τραβήξεις τα χερούλια για να ανοίξεις το μαγνητικό clip, είναι σίγουρο ότι το bamboo closure θα εκτοξευτεί και θα χτυπήσει το χέρι σου!! To έχω πάθει πολλές φορές!!! ouch!



No comments:

Post a Comment