Saturday, July 5, 2014

Instamoments - June 2014


Αυτός ο μήνας ήταν υπέροχος για δύο βασικούς λόγους. Ο πρώτος λόγος είναι ότι η όμορφη πριγκίπισσα μου είχε τα γενέθλιά της και έκλεισε τα 4! Κι εγώ, περήφανη μανούλα, γιόρτασα μαζί με το παιδάκι μου φυσικά. Και ο δεύτερος λόγος είναι ότι κάναμε ένα ονειρεμένο ταξίδι στην Ιταλία, και συγκεκριμένα στη Ρώμη. Φυσικά πήραμε και τη μικρή μαζί μας, η οποία ξετρελάθηκε. Ενθουσιάστηκε ιδιαιτέρως με τα σύννεφα που έβλεπε από το παράθυρο του αεροπλάνου!

 
Ήταν η πρώτη φορά μετά από σχεδόν 5 χρόνια που ξαναβγήκαμε εκτός Ελλάδας και η πρώτη φορά ever που επισκεφτήκαμε τη Ρώμη. Στην Ιταλία είχαμε ξαναβρεθεί, αλλά μόνο ως περαστικοί προς άλλους προορισμούς, και έτσι είχαμε δει μόνο Αεροδρόμια. Αυτή τη φορά πήγαμε για να μείνουμε! :)


Δεν υπάρχουν πολλά λόγια για να περιγράψουν αυτό που αισθάνθηκα στη Ρώμη. Την λάτρεψα. Πλέον είμαι σίγουρη ότι είναι η ομορφότερη πόλη στην Ευρώπη. Δεν την αποκαλούν τυχαία αιώνια πόλη. Και οι φωτογραφίες ίσως να μην μπορούν να αποδώσουν την πραγματικότητα.
 
 
Όπως φαντάζεσαι, ήμουν συνεχώς με την φωτογραφική μηχανή στο χέρι και παρόλο που έβγαλα πάνω από 1500 φωτογραφίες, πιστεύω ότι άνετα μπορούσα να βγάλω άλλες τόσες ή και περισσότερες.

Το σημείο που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση και καταχωρήθηκε ως το πιο αγαπημένο μου μέρος σε ολόκληρη τη Ρώμη, είναι το Castel Sant'Angelo.


To μαυσωλείο του Αυτοκράτορα Αδριανού που αργότερα οι Πάπες χρησιμοποίησαν σαν φρούριο και φυλακή, ήταν κάποτε το ψηλότερο κτήριο στη Ρώμη. Βρίσκεται πάνω στην όχθη του Τίβερη και μπροστά από την Πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό. Στην κορυφή του στέκεται με υψωμένο το σπαθί του ο Αρχάγγελος Μιχαήλ και η θέα από το ανώτερο deck του κάστρου σου κόβει την ανάσα.


Η αγάπη μου για όλα τα Μεσαιωνικά πράγματα είναι μεγάλη *και γνωστή* οπότε εκεί βρήκα τον εαυτό μου! Σε συνδυασμό με τον μουντό Ρωμαϊκό ουρανό και τις αστραπές στο βάθος του ορίζοντα, η επίσκεψη στο Castel Sant'Angelo θα μου μείνει αξέχαστη.

Φυσικά περπατήσαμε πολύ και βρεθήκαμε σε πολλές φοιμησμένες πλατείες *σε άλλες εξ' επί τούτου και σε άλλες κατά λάθος* και ο καιρός ήταν σχετικά με το μέρος μας. Μπορεί να ήταν άστατος και να έβρεξε μερικές φορές, αλλά έτυχε να είμαστε σε εσωτερικούς χώρους όταν συνέβη αυτό και μετά αποζημιωθήκαμε με απίστευτα ουράνια τόξα, όπως αυτό στην Piazza Navona.


Φυσικά επισκεφτήκαμε και τα Musei Vaticani αλλά και τον καθεδρικό του Αγίου Πέτρου. Θα μπορούσα να μιλάω για ώρες για τα έργα τέχνης που είδαμε, αλλά αυτό είναι ένα blog για τσάντες... *keep in mind*

Στην Ρώμη πήγαμε μόνο για sightseeing και όχι για ψώνια, αλλά ήταν αδύνατο να μη σταματήσω μπροστά σε ορισμένες βιτρίνες. Με την Chanel στην Piazza di Spagna (που όμως μετακομίζει σύντομα) και την Fendi στη Via del Corso ήταν αρκετό για να ξεσηκωθεί η shopaholic μέσα μου, αλλά φρόντισα να την καταπιέσω. Ούτως ή άλλως κανένα από αυτά τα μαγαζιά δεν ήταν ανοιχτά όταν περάσαμε από μπροστά τους.


Εντυπωσιάστηκα με τα μεταξωτά φουλάρια που έχει σχεδιάσει ο Salvatore Ferragamo για το Βατικανό και τα οποία πωλούνται στο κατάστημα των Μουσείων. Ήταν όμως πολύ ακριβά - αναμενόμενο.


Τέλος, στο Αεροδρόμιο, βρήκα την μπουτίκ των Dolce & Gabbana - κλειστή φυσικά, αφού ταξιδεύαμε μεσάνυχτα - και συνάντησα στη βιτρίνα τους την πολύ αγαπημένη Miss Sicily σε δύο φλογερές αποχρώσεις.


Όσο για το φαγητό, δοκιμάσαμε Ιταλική πίτσα, παγωτό και πολλές μακαρονάδες! Δεν το περίμενα αλλά η πίτσα στην Ιταλία είναι υπέροχη. Το ίδιο και το παγωτό.
Ένα από τα εστιατόρια που πήγαμε και μου άρεσε πολύ, ήταν το Numbs στην Piazza di Spagna. Εκεί έφαγα μια μερίδα χειροποίητα ραβιόλια από καρότο και σπανάκι με ρικότα, και ήταν από τα ωραιότερα πιάτα που έχω δοκιμάσει.


Επιστρέψαμε εκστασιασμένοι, γεμάτοι εικόνες και με μια μικρή μελαγχολία που αφήσαμε πίσω μας αυτή την υπέροχη πόλη.

Arrivederci bella Roma. Lo vi vedrò di nuovo. Prometto!!

Μετά γυρίσαμε και ξαναμπήκαμε στους καθημερινούς μας ρυθμούς. Δουλειά, συννεφιές, κούραση, τρέξιμο και deadlines, αλλά πάντα με την σωστή τσάντα στο χέρι! ;)


Και σύντομα ήρθαν τα γεννέθλια του μωρού μου, τα οποία διασκεδάσαμε με άπειρο παιχνίδι και αυτή την υπέροχη τούρτα από το Virginia's Cakes.




Χρόνια πολλά νεραϊδούλα μου! Να τα χιλιάσεις!
:)



2 comments:

  1. Καταρχήν να σας ζήσει η μικρούλα σας. Πάντα υγιής και ευτυχισμένη να είναι.
    Δεύτερον, υπέροχες φωτογραφίες. Πρέπει να περάσατε τέλεια. Θέλω πάρα πολύ να επισκεφτώ κι εγω τη Ρώμη. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! :)
      Περάσαμε υπέροχα πράγματι. Στο προτείνω ανεπιφύλακτα. Είναι πολύ κοντά, είναι φθηνός προορισμός και είναι μαγική πόλη η Ρώμη. Αν θέλεις tips, μην διστάσεις να μου στείλεις mail! :)

      Delete